اینم شعرایی که میگم...عشق دیگه...
 
درباره وبلاگ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 4907
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


رمان وسرگرمی




دنیای بی تو

دنیای بی تودنیای مرگه هر لحظه بی توبرام یه درده

اگه بگم دوست دارم اگه بگم برات یه دنیا درددارم

شاید دیگه منونخوای شاید ازدلت برم بیرون به سادگی

عاشقتم عزیزم....

 *************************

رویای من توخوابه همه چیز برام فریاده          میخوام برات بخونم اینا همش یه رویاست

یه رویای زیبا باتومن عاشقم عاشق تو             دنیاچقدر زیباست باتومن عاشقم عاشق تو

دنیاچقدر زیباست باتو دل من دریاست باتو                  آروم میگم دوست دارم عاشقم وگریه دارم

میخوام که تواین رو بدونی این شعرمو بامن بخونی       دوست دارم دوست دارم بی تومن یه دنیا غم دارم

آرزومه باهم باشیم باهم دیگه آشنا باشیم                  بخندیم و شادی کنیم باهمدیگه و پشت هم باشیم


نظرات شما عزیزان:

ساعت18:32---8 اسفند 1391
ممنون اومدی سر زدی تبادل لینکم کردم عزیزم
بوووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:بدو بقیه ی شعرهام و بخون,,,, :: 16:51 ::  نويسنده : رویا